Saturday, May 13, 2017

The Versatile Blogger Award




     Hi my loves! This post is 7 facts about me... I will tell 7 facts about me that you dont know.. First i just want to thank  laAdda for nominated me.. 

7 facts about me:

1. I' m stubborn and ambitions...When i wont achieve something, so i'll do my best to achieve..

2. I'm big shopaholics... This is something i most like to do and it relaxes me...

3. I actually completes school of Proffesional studies for teacher... I think they are most wonderful children in the world it's only necessary love..

4. I love pink color is my favorite...I always wore pink stuff and my room before was a pink ... Now is white, but have pink stuff  in it..

5.  I'm very communicative persone..

6. I adore travel and taking photos...

7. And last facts about me i' m very romantic and i like throwing suprise my friend and my boyfriend..

I hope you like this post.. and i hope love it...

I nominate:

    Cao najdrazi mojii...evo nacina da me malo bolje upoznate i saznate vise o meni... Najpre cu napisati pravila ove blogerske igre:

1. Zahvaliti se blogeru na nominaciji povodom koje pise ovaj tekst;
2. Nominovati do 15 blogera i obavestiti ih o nominaciji;
3. Podeliti 7 cinjenica o sebi; 
4. Objaviti sliku nagrade kao i pravila

Pre sve zelim da se zahvalim blogerki koja me nominovala i ciji blog rado citam kad god imam vremena i odlicna je, a to je laAddaAko do sada niste znali za njen blog, predlazem da ga posetite, pronacicete razne i jako zanimljive teme. 

Sedam cinjenica o meni:

1. Tvrdoglava jakoo i ambiciozna.. Kada nesto zelim da ostvarim, potrudicu se kako bih ostvarila to...i kada nesto zacrtam to tako mora da budem.. Sa jedne strane to je dobro, ali sa druge strane i nije bas..
2. Veliki sam kupoholicar i mislim da kada se budem zaposlila da ce mi cela plata otici na torbe, cipele, garderobu.. To je nesto sto najvise volim da radim i sto me najvise opusta.. Kad god mi dodju losi dani, ja odem u soping i onda sam kao nova.. Jednom recju obozavam modu... 
3. Zapravo ja zavrsavam Visoku skolu strukovnih studija za vaspitace i obozavam decu.. I mislim da su deca najdivnija bica na svetu i da je jedino potrebno da se ispravno postavimo prema njima i da ih uputimo na pravi put, kako bi odrastali zdravo, a ne uz video igrice i kompjuter.. Deci je potrebna ljubav, paznja, strpljenje, to je sve sto oni traze... Uvek sam bila okruzena malom decom i oduvek sam zelela da jednog dana to bude moja profesija i eto, uskoro ce se taj san ostvariti i ja sam presrecna zbog toga i jedva cekam da krenem u nove avanture sa decom... 
4. Obozavam roze boju i nekako i moji prijatelji uvek povezuju roze stvari sa mnom... Oduvek sam nosila roze stvari i soba mi je bila roze... sad je trenutno prekrecena u belo, ali svakako ima i roze detalje i nije potpuno zavrsena, ali kada bude, bicete obavesteni na mom instagramu ukoliko vas bude zanimao moj roze svet u sobi... 
5. Vrlo sam pricljiva osoba i obozavam da pricam i ponekad od mene ne moze da se dodje do reci i cesto znam da upadnem u rec ne bih li uspela da kazem sve ono sto zelim... 
6. Uzivam u putovanjima i u fotografisanju, obozavam da putujem i zelela bih sto vise mesta da posetim... Obozavam da se fotografisem, jednostavno to me opusta i uzivam u tome da me neko fotografise ili pak ja sama da fotografisem sebe ili prirodu ili druge osobe... 
7. I kao poslednja cinjenica o meni, jeste da obozavam romantiku i da obozvaam da priredjujem iznenadjenja prijateljima i decku.. I da je za mene pijateljstvo jako vazno i da ne mogu svakog koga upoznam da nazovem prijateljem, jer smatram da je pravi prijatelj onaj koji ce stalno biti tu uz tebe, kad god ti zatreba, ako ne fizicki, barem psihicki...jer ja sam takva, uvek cu biti tu za onu osobu koju smatram prijateljem i da joj zatrebam u pola noci, ja cu biti tu da saslusam i posavetujem.. Mnoge "prijatelje" sam jos odavno iskljucila iz svog zivota, jer sam shvatila ko su moji pravi prijatelji i kome mogu potpuno da verujem i iako ih je malo, vrlo su vredni i jako mi znace... 

Nadam se da vam se dopao ovaj post. 

Nominujem:
 Tinu
 Lenu