Sunday, June 4, 2017

La vie en rose.....I feel like a PRINCESS!


      Hi my loves! I'm so sorry beacuse i'm not write, but i really not have time.. I promise you that i will catch up...Next post will be very interesting and i can not wait to show you.. What do you do? How do you spend the hot days? 
Actually i love this dress very much, i bought a long time ago and i love to wear.. It's my favorite dress... I feel like a princess in this dress... It's super cute and is pink... I really like vintage style and that is my style definitely... What is your style? Do you like my new bag? If you want buy this bag you can fine HERE... I want to thank you for what you following me in such great numbers, and thank you very much for your support and wonderful comments...Enjoy in this post... 

       Cao dragi moji! Zaista mi je zao sto vam nisam dugo nista pisala i postavljala, ali nisam imala vremena ili kada sam imala nije imao ko da me slika ili je bilo lose vreme, a zelela sam da slike budu savrsene... zapravo sam se vec slikala u ovoj haljini ali mi se nisu dopale slike tako da sam odlucila da je bolje da sacekam i da to budu lepe i kvalitetne slike nego da postavim kakve god... Obecavam da cu vam nadoknaditi... Sledeci post ce biti vrlo interesantan i ne mogu da docekam da ga podelim sa vama... Sta vi radite? Kako provodite ove vruce dane? 
     Zapravo, jako volim ovu haljinu, kupila sam je odavno i volim da je nosim... Ovo mi je omiljena haljina.. Osecam se kao princezica u njoj.. Preslatka je i naravno roze je... Obozavam vintage style i to je defitivno moj stil... Koji je vas stil oblacenja? Da li vam se dopada moja nova torba? Ako zelite iste mozete je kupiti OVDE...
    Zelim da vam se zahvalim sto me pratite u ovolikom broju i hvala vam mnogo na podrsci i na prelepim komentarima, jako mi znaci sve to... Uzivajte u fotkicama...




















Bag - MONA
Shoes - from Puma