Sunday, June 18, 2017

M.A.C Mineralize Skinfinish SOFT & GENTLE


     Hi everyone! What's up? I have recently been preoccupied this days... I was graduation night and soon you expect pictures.. I want to share with you this highlighter, surely you've heard of him. You can by HERE... I am thrilled with this product... Durable and sparkle just like i love... not too much, but not too little...Leave me a comment if you try it, i wonder what you think.

  Cao svima! Sta ima? Ja sam ovih dana bila preokupirana... Imala sam apsolvenstko vece i uskoro vas ocekuju fotke... Zelim sa vama da podelim ovaj hajlajter, sigurno ste culi za njega. Mozete ga kupiti u svim M.A.C radnjama, koje se nalaze u Beogradu, Usce Shopping Center i ostalim gradovima u kojima postoje M.A.C radnje. Odusevljena sam ovim proizvodom... Postojan je i sija bas onako kako ja volim..ni previse mnogo, a ni premalo... Ostavite mi komentar ako ste probali ovaj hajlajter, zanima me vase misljenje.